unbelievable true

hej! jag är hos judi nu och vi gör absolut ingenting-.- We're supposed to take a walk with her dog but we're too lazy to do that. I mean it's not even her dog. why should we then go out walking with it? Totally makes no sense.
:) aja.. jag åkte in till stan för att träffa judi och på hemvägen så träffade vi hela väsbyklassen i tunnelbanan! Det blev helt kaos och läraren skällde ut oss! WHT THE FUCK? liksom. Hatar Affe och det är tur för honom att han slutar som lärare i deras klass efter jul för annars så skulle jag fan komma varje dag bara för att irritera honom.. :O
wellwell nu måste jag och judi verkligen gå ut meed hunden(vad han nu heter) Julle hette han visst - det är ju ett tjejnamn!! :O ah,whatever-.-

imorrn ska man eventuellt sova hos mia.. jag ska se om jag kan packa ner judi i väskan. ;)

Kommentarer

Write here, darling:

Have you got a name?^^
Remember?

Your e-mail =D:

Your blog (if you want an answer =P):

Write now:

Trackback
RSS 2.0